Известие

Collapse
No announcement yet.

Хвърля маслото през масления филтър!

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Ай от тук на татък само масло да сменяш веднъж годишно......
    Ей го и едно от филтърчетата......


    Ооооооо, щях да забравя.
    Щеше да има и интересно клипче "маслен фонтан" ма 2-рия път протече на долу и нищо не се видя.....
    Ма първия път направо щеш да ми измие очите.........
    Attached Files
    sigpic
    Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
    156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
    147 JTDm 140-Малката манекенка
    GT- JTDm 150

    Comment


    • #17
      Всичко е наред. Сутринта запали нормално без изцепки!
      Alfa Romeo 159 1.9 16V SW

      Comment


      • #18
        ...и моля да не слушаме повече изцепки от рода на - Те, туин спаковете са много капризни и се чупят! Цяла година я карам с обърнат клапан и високо налягане! Всичко идва от там, че италиянците не ги поддържат - както всяка кола която закупят и селските майстори тука ги набеждават, че Голфа бил по здрав!
        Alfa Romeo 159 1.9 16V SW

        Comment


        • #19
          Е тя от високо налягане ли ще се счупи бре? Дай боже всеки му такова. Виж тука има колеги с обратния проблем
          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

          Comment


          • #20
            Ако на един двигател с увеличени хлабини по лагерите се вдигне масленото налягане (от регулатора на помпата) това може ли да отложи момента на "раждане"?


            159 1.8 MPI
            166 2.0 TS (ex)

            Comment


            • #21
              Не бъркай налягане с дебит Охлабен мотор пак ще си има достатъчно масло при същото налягане. Няма нужда от такова нещо.
              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                Не бъркай налягане с дебит Охлабен мотор пак ще си има достатъчно масло при същото налягане. Няма нужда от такова нещо.
                Нищо не бъркам. Разсъждавам по следния начин:

                1 - Ниското маслено налягане при ниски обороти на износен двигател се дължи на големия дебит масло, минаващо през големите хлабини.
                2 - В този момент регулаторът на помпата е затворен (няма байпас) и да го натягаме, нищо не променяме. Просто дебитът, който дава помпата при тези обороти не може да обуслови по-високо налягане.
                3 - При по-високи обороти (когато регулаторът на помпата вече работи) налягането в магистралата е едно и също при износен и при здрав двигател.
                4 - Ако увеличим налягането в магистралата, натягайки пружината на регулатора, ще причиним по-голям дебит на масло през хлабините.

                Та въпросът ми, зададен по друг начин e:

                По-големият дебит на преминаващо през хлабините масло ще предпази ли до някаква степен лагерите от поражения или не?


                159 1.8 MPI
                166 2.0 TS (ex)

                Comment


                • #23
                  Ами... щом се е стегнало до там, че да се лее като лейка че помпата да не смогне не мисля, че лагерите е късно да ги спасяваш. Стане ли така, гасиш и толкова. Иначе и вала си отива.
                  Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                    Ами... щом се е стегнало до там, че да се лее като лейка че помпата да не смогне не мисля, че лагерите е късно да ги спасяваш. Стане ли така, гасиш и толкова. Иначе и вала си отива.
                    А нагоре? Сегменти, разпределителни валове
                    Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                    156 1.8TS 16V (01.2001)
                    147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                    0879369082

                    Comment


                    • #25
                      Ох писал съм с краката си. Исках да кажа, че Е късно и че НЯМА смисъл от това упражнение. Гасиш колата и започваш ремонт.
                      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                      Comment

                      Working...
                      X